همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفراس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مددکاران برتر مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی استان تجلیل شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفراس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مددکاران اورژانس اجتماعی استان تجلیل شدند .

مریم نادری نیا معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گفت : مددکاران مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان در خط مقدم مقابله با آسیب های اجتماعی استان ، صادقانه مشغول به خدمت می باشند و خدمات شایان ذکری در ایام شیوع پاندمی کوید ۱۹ داشتند .

نادری نیا ضمن اعلام اینکه تعداد ۱۵ مرکز مداخله در بحران در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند اظهار داشت : خدمات مرکز مداخله در بحران بهزیستی شامل زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، ساماندهی کودکان خیابانی و کار، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل، حمایت از کودکان معتاد بهبودیافته (پسر)، معلول آزاری وسایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند است .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بیان کرد : عموم مردم می توانند با تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی از خدمات مشاوره تخصصی روانشناسی ؛ مددکاری و حقوقی بهره مند شوند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد