مدیر کل بهزیستی استان طی ابلاغی هادی بردبار را به عنوان سرپرست جدید اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان منصوب و از زحمات 7 ساله علیرضا مرادی رئیس اسبق اداره نیروی انسانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان گفت:امور اداری هر سازمان قلب سیستم و دستگاه می باشد و مقوله مهم در سازمان قسمت امور اداری ،مالی و ارزشمند ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است .

مهدی دیناری افزود:فعل و انفعالات و ذهن جدید برای هر سازمان از مهمترین عناصر پیشرفت هر سازمان می باشد و استفاده درست از اهرم ها و نیروها  در قسمت امور اداری می تواند کلی از مشکلات سازمان را مرتفع نماید.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به اینکه کار در بهزیستی از سخت ترین مشاغل در جامعه و خدمت به جامعه هدف است گفت:امیدواریم همکاری خوب و محیطی با نشاط داشته باشیم که کارکنان بتوانند با خیالی آسوده تر در جهت خدمت به جامعه هدف ارائه خدمات نمایند.

 گفتنی است متن ابلاغ مدیر کل بهزیستی استان بدین شرح است:

 جناب آقای هادی بردبار

 سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره نیروی انسانی منصوب می گردید تا با رعایت ضوابط و مقررات زیر معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی انجام وظیفه نمائید .

از آنجا که ارزشمند ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است، انتظار دارم در راستای تحقق مقررات و برنامه های این حوزه موارد ذیل را مد نظر قرار دهید و در این زمینه ها اهتمام نمائید:

1 - رسیدگی به اموراد اری و کار گزینی همکاران گرانقدر در سطح استان

2- تلاش در راستای ارتقاء شان و منزلت همکاران و بازنشستگان استان

3- ارتقاء بهره وری در حوزه نیروی انسانی و اداری

4- نظارت مستقیم بر امور کارگزینی، دبیر خانهو بایگانی/ خدمات و امور نقلیه

5- همکاری و هماهنگی و تعامل مستمر با معاونین و روسای ادارات شهرستانها

6-  به روز رسانی صدور احکام –قرار داد ها و مطالبات کارکنان

بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه الهی خواستارم

 مهدی دیناری

  مدیر کل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد