دکتر سید رفیع حسینی معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان طی بازدید از شهرستانهای خاش و تفتان در جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خاش و شورای اداری شهرستان تفتان شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، دکتر سید رفیع حسینی معاون پیشگیری بهزیستی سیستان و بلوچستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خاش ضمن تشریح اهداف ،برنامه ها و اولویت های اداره کل بهزیستی اظهار داشت : معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم را خط مقدم مقابله با آسیب های اجتماعی دانست و گفت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تنها با اجرای برنامه های هماهنگ و مدون تیمی محقق می شود .
سید رفیع حسینی بیان کرد : بهزیستی تنها یکی از سازمان های متولی آسیب های اجتماعی بهزیستی می باشد که دراین زمینه توانسته خدمات قابل توجهی را به مردم و جامعه هدفش ارائه نماید .
معاون امور توسعه پیشگیری استان در زمینه طلاق گفت : با همکاری قوه قضائیه سامانه تصمیم با هدف کاهش طلاق با انجام دوره های مشاوره درشهرهای بالای ۵۰هزار نفر در حال راه اندازی می باشد که بزودی شاهد پوشش کامل این سامانه در کل استان خواهیم بود .

همچنین دکتر سید رفیع حسینی در شورای اداری شهرستان تفتان گفت : یکی از معضلات استان و شهرستان کودک همسری می باشد که می طلبد معتمدین و علما با اورژانس اجتماعی و بهزیستی را  جهت پیشگیری از این معضل یاری کنند .
معاون توسعه پیشگیری استان در حاشیه بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی و مثبت زندگی شهرستان تفتان گفت : سازمان بهزیستی برای بهبود یافتگان مراکز ترک اعتیاد تسهیلاتی در خصوص اشتغالزایی آنها در نظر گرفته است که این مهم می تواند مسیر بهبود و عدم لغزش مجدد بیمار در دام اعتیاد را هموارتر کند .

وی خاطر نشان کرد با همکاری سایر ادارت شهرستان تفتان ، ساختمان بهزیستی این شهرستان بازسازی خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد