به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی مریم وافری ریس اداره بهزیستی شهرستان فاروج پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی افراددارای معلولیت به شرح ذیل منتشر کرد .

پیام به شرح ذیل است :


12 آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان روز پاس داشت ارزشها و روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است.معلولان توانمندان فرهیخته ای هستند که با همت و شور و شعور و عزت نفس به اطرافیان درس صــبر و اســتقامت می دهندو  با کسب موفقیتهای  فراوان در عرصه های مختلف  استعدادهای آنان در عرصه های گوناگون به نمایش گذارده  شده است.
راهبرد سازمان بهزیستی به منظور اجرای عدالت اجتماعی و پیوستن به جامعه  تمامی افرادی که به نوعی ناتوانی دارند همان یکسان سازی فرصت ها و هماهنگی اجتماع برای کلیه افراد دارای ناتوانی است.
اینجانب این روز را به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت می گویم و از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه قدردانی می نمایم و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را از خداوند متعال خواستارم.
 امیدوارم تحقق هر چه بیشتر   قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و  امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصتهای شغلی برای جامعه معلولین شهرستان  فراهم گردد.                  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد