به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان در پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان در پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

متن پیام بدین شکل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

13 آذر ماه مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت روز پاس داشت ارزشها و روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است.
 افراد دارای معلولیت توانمندان فرهیخته ای هستند که با همت و شور و شعور و عزت نفس به اطرافیان درس صــبر و اســتقامت می دهند و بارها و بارها با درخشش خود در میادین علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری به عموم نشان دادند ، تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند .
اینجانب خادم افراد دارای معلولیت در اداره بهزیستی شهرستان شیروان ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت خدمت کلیه هم‌وطنان عزیز در جای جای میهن اسلامی، به ویژه همشهریان و توانخواهان تحت حمایت بهزیستی شیروان ، از همه عزیزان و دست‌اندرکاران حوزه سیاست‌گذاری و اجرا , اصحاب رسانه, همکاران ساعی و خدوم خودم در بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی , همچنین کلیه حامیان و افراد سهیم و موثر در این عرصه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
امیدوارم با تلاش و همیاری در کنار همدیگر با رعایت دستورالعملل ها و نکات بهداشتی و حمایت از کادر درمان پس از شکست اپیدمی ویروس منحوس کرونا جهانی با کم‌ترین تبعیض، آکنده از عدالت و پایداری و مستعد برای توسعه و شکوفایی همه استعدادها داشته باشیم و هیچ فرد دارای معلولیت بدون حمایت و تنها نماند. 
علی اکبر آرام
 رئیس اداره بهزیستی شیروان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد