احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی استان را به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی  استان سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی استاندار ، دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی استان به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب شد.

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان همزمان با سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن ابلاغ حکم استاندار گفت : بخش اصلی وظایف ستاد مبارزه با مواد مخدر بر دوش سازمان بهزیستی است ، حوزه پیشگیری از اعتیاد و پرداختن به مساله فرهنگی در مبارزه با اعتیاد یکی از مهمترین و کلیدی ترین برنامه های این ستاد بوده، که وظیفه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر می باشد . 

دکتر عزیز اله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت : آسیب های اجتماعی در برش استانی با رویکرد منطقه ای باید مورد بازنگری قرار بگیرد ، این آسیب ها پیچیده تر از آن است که یک دستگاه متولی آن باشد به همین جهت کلیه دستگاههایی که به نوعی با این موضوع درگیر هستند دخیل داده شده اند و مسئولیت هیچ ارگانی کمتر از دیگری نیست . 

 وی ادامه داد : پیشگیری همواره ارزان تر از درمان است به این دلیل که وقتی آسیبی بروز می کند جبران آن اگر امکان پذیر نباشد بسیار مشکل است ، به همین جهت در بحث پیشگیری هر هزینه ای انجام شود سرمایه گذاری محسوب می شود .

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد : سرفصل های مشخص شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار کلی است و باید بر اساس شرایط و ملاحظات استانی این سرفصل ها تبدیل به برنامه راهبردی شود و در این امر استمداد از کارشناسان و خبرگان استان در تولید محتوی مساله کاملا مهی است که باید با در نظر گرفتن فرهنگ بومی استان لحاظ شود ، پژوهش های کاربردی با متغیرهای بومی و تحلیل های کارشناسی مبتنی بر این پژوهش ها از لحاظ کمی و آمار محور ، دو هدف اصلی در تفسیر سرفصل های مربوط به مبارزه با مواد مخدر می باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد