با حضور مدیریت شعب استان و هیات همراه ظهر امروز تعداد ۵۰ بسته معیشتی در میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان زاهدان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توزیع و از خانواده های نیازمند تکریم به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان در حاشیه توزیع کمک ها مومنانه  بانک توسعه تعاون که در زاهدان برگزار شد گفت: مواسات و همدلی وظیفه ای انسانی و دینی است و استفاده از کلمه انفاق در بسیاری از آیه های قرآن، نشان از با اهمیت بودن این مسئله دارد.
محمد علی محترم با بیان اینکه همدلی، وظیفه ای انسانی است، گفت: در شرع مقدس اسلام نیز مواسات یکی از ارزش های دینی برشمرده شده است و حداقل کاری که از دست هر فردی بر می آید این است که کمک های خود را از طریق مراکز نیکوکاری یا شماره حساب هایی که برای این کار اختصاص داده شده بدست نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا برسانند تا فشار کمتری بر قشر ضعیف جامعه وارد شود.
عضو شورای اشتغال و سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امیدواریم ساز و کار صحیحی باشد تا این کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد، تصریح کرد: پیرو بیانات اخیر مقام معظم رهبری که خطاب به آحاد مردم و مسئولین، همدلی و کار جهادی در این روزهای سخت را گوشزد کردند، نیاز است تا در تمامی ابعاد قضیه کمک هایی صورت گیرد تا رضایت نسبی در میان اقشار محروم جامعه به وجود بیاید.
وی افزود: در این راستا بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک اجتماعی نیاز می دید که در مسیر رزمایش کمک مومنانه قرار بگیرد.
محترم گفت: در همین راستا ضمن تهیه بسته های مورد نظر ، ضمن هماهنگی با بهزیستی استان یک مرکز خدمات بهزیستی به منظور توزیع این بسته های تهیه شده در زاهدان در نظر گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد