کارگاه دو روزه آموزشی مهارتهای ارتباطی همسران با حضور کارشناسان معاونت پیشگیری در سطح شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی همسران در شهرستان چابهار بسته بومی آموزشی مهارتهای زندگی رونمایی شد .

دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در آیین رونمایی بسته بومی آموزشی مهارتهای زندگی در شهرستان چابهار اظهار داشت : فعالیتهای تحقیقاتی و دانش محور در مسائل اجتماعی از اولویت های بهزیستی استان می باشد که در این راستا ، اقدام به تولید محتوی آموزشی به صورت بومی سازی ، با نگاه ویژه به مسائل فرهنگ استان در بخش های مختلف می نماید. 

مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان گفت : خانواده ها به عنوان نخستین واحد و کانون تشکیل دهنده آسیب های اجتماعی می باشد ،  آموزش با توجه به شاخص های بومی و منطقه ای می تواند سد محکمی در برابر سیل طوفانها و روند شتاب زده آسیب های اجتماعی باشد .

مهندس چاکرزهی معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار نیز خاطر نشان کرد : این سازمان به دنبال توسعه همکاری ها با اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان چابهار می باشد . 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد