طی دیروز و امروز دکتر علی افشاری مقدم با حضور در شهرستانهای ایرانشهر و بمپور از ادارت بهزیستی و مراکز تابعه تحت نظارت این شهرستانها بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان طی دور روز گذشته دکتر علی افشاری مقدم با حضور در شهرستانهای ایرانشهر و بمپور از ادارت بهزیستی و مراکز تابعه تحت نظارت این شهرستانها بازدید کرد .

دکتر علی افشاری مقدم معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال استان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل در راستای ارائه گزارش این سفر اظهار داشت : جهت تعامل بیشتر میان اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جلسه ای با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید. در این جلسه که رییس بهزیستی شهرستان و کارشناسان هر دو مجموعه حضور داشتند طرفین بر همکاری بین دو دستگاه با توجه به شرایط ویژه کرونا بحث و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید. همچنین به جهت افزایش همکاریها و  تعامل جلسه ای با معاون آموزشی دانشگاه ولایت برگزار گردید. در این جلسه بر شناسایی آسیب های اجتماعی تاکید شد.

 حضور در اداره بهزیستی ایرانشهر و دیدار با همکاران ، بازدید از بخشهای مختلف اداره بهزیستی شهرستان ایرانشهر ، بازدید از مرکز غیردولتی ولایت و بررسی روند ارائه خدمات به مددجویان جامعه هدف و ارزیابی مرکز مزبور از جمله فعالیت های این سفر بود .

وی ادامه داد : صبح امروز شورای مشارکتهای مردمی شهرستان بمپور در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، در این جلسه اعضای شورای مشارکتهای شهرستان برای اولین بار معرفی شدند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد