به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در این جلسه که با حضور حیدری فرماندار قم ،دکترپهلوانی مدیرکل بهزیستی قم ،سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی و نمایندگان سپاه،نیروی انتظامی،آموزش و پرورش،حوزه های علمیه،سازمان نظام روانشناسی و موسسات مردم نهاد در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در این جلسه که با حضور حیدری فرماندار قم ،دکترپهلوانی مدیرکل بهزیستی قم ،سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی و نمایندگان سپاه،نیروی انتظامی،آموزش و پرورش،حوزه های علمیه،سازمان نظام روانشناسی و موسسات مردم نهاد در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد دکتر پهلوانی با اشاره به اهمیت مدیریت روانی بحران کرونا در کنار حفظ سلامت جسمی واقتصادی مردم خاطرنشان کرد دوران پساکرونا دوران سخت و خاصی است که اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص الزامی است.

مدیرکل بهزیستی قم افزود بی تردید در این دوران با معضلات اجتماعی نوظهور و آسیب های اجتماعی نوپدید،مشکلات عاطفی،داغ های نهفته،اختلالات روانی،مشکلات وسواس،اختلافات خانوادگی ناشی از بیکاری و بیماری ،اضطراب و... مواجه خواهیم شد و باید بتوانیم خود و خانواده و جامعه را جهت مقابله با این امور تقویت نماییم .

مدیرکل بهزیستی قم ضمن تشریح فعالیت سامانه خودارزیابی و غربالگری اضطراب کرونا، با اشاره به عدم امکان استفاده از مشاوره های حضوری و ... خاطرنشان کرد سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور و خط۱۲۳اورژانس اجتماعی بهزیستی از ابتدای شروع بحران در خدمت آرامش بخشی جامعه بودند و با افزایش ظرفیت در خدمت همشهریان هستند.

در ادامه این جلسه حیدری فرماندار قم با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب جهت ارائه خدمات مشاوره ای در استان و در بخشهای مختلف خواستار احصا ظرفیتها،هم افزایی و گسترش خدمات جهت کاهش تبعات اجتماعی بحران کرونا شد و با اشاره به برخی تبلیغات غلط و انحرافی در خصوص اثرات مواد مخدر و الکل در مقابله با ویروس کرونا و جان باختن تعدادی از

هموطنان بعلت بی اطلاعی ،وظیفه نهادهای عضو این کمیته را حیاتی برشمرد و خواستار آگاهی بخشی و آرامش بخشی به جامعه شد.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه نمایندگان حاضر در جلسه ضمن بیان ظرفیتها و اقدامات خود پیشنهادات مربوطه را ارائه نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد