در نشست بررسی مسائل مربوط به جامعه هدف بهزیستی شهرستان لنگرود - گیلان

نشست بررسی مسائل مربوط به جامعه هدف بهزیستی شهرستان لنگرود با حضور مهندس مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، مهندس رنجبر سرپرست محترم فرمانداری شهرستان لنگرود، رییس اداره بهزیستی و شهردار لنگرود در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش و پیگیری تهیه مسکن برای خانوارهای دارای دو عضو معلول در مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد : تمام تلاش خود را می کنیم همه مبالغی که باید پرداخت می شد از طرف دولت تا پایان این ماه انجام شود

وی بیان کرد یکی از الویت های شهرستان تکمیل پروژه  مرکز نگهداری از سالمندان شهرستان است و ما تمام کمک خود را برای راه اندازی هر چه زودتر انجام می دهیم .

ایشان اظهار داشتند با توجه به این که شهردار شهرستان خود پیشگام در بهبود خدمات شهری برای جامعه هدف بویژه معلولین شهرستان هستند انتظار داریم بیش از گذشته به امر مناسب سازی فضاها و معابر شهری بپردازند .

وی گفت : به دلیل اینکه لنگرود بعد از رشت دارای بیشترین نقاط حاشیه شهر می باشد یکی از برنامه های بهزیستی برای کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی دو پایگاه خدمات اجتماعی در محله های آسیب خیز می باشد .

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان با کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار کرد و گفت : ضمن خسته نباشید به تمامی کارکنان و تشکر از آنها بابت ارایه خدمات به جامعه هدف از تلاشهای مدیریت این اداره و همچنین مهندس لاهوتی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت همه جانبه از سازمان بهزیستی قدردانی نمودند.

ایشان  با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان بهزیستی ، از تشکیل کمیته هایی برای عدالت هر چه بیشتر پرداختها به کارکنان خبر دادند.

همچنین ضمن بیان حساسیت کار در سازمان بهزیستی به جهت تماس با محرومترین افراد جامعه بر ضرورت تقویت مسایل روحی و ایجاد نشاط و شادابی بین کارکنان تاکید کرده و ابراز امیدواری نمودند تا هر چه بیشتر از تجارب کارکنان شهرستانها به جهت پیشبرد کار در بهزیستی استفاده نمایند.

در ادامه دکتر نحوی نژاد به همراه پیمان محمدی پور رییس اداره بهزیستی لنگرود از مرکز نگهداری از معلولین شهید محمدپور لیلاکوه نیز بازدید نموده و با تشکر از پرسنل و مدیریت مرکز ، از بیماران ‌بستری در مرکز نیز دلجویی شد .

کد خبر 998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد