البرز| اشتهارد| همایش تخصصی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر

این همایش با محوریت راههای شناخت مواد مخدر و مضرات آن ، انواع مواد مخدر و اعتیاد به آنها و استراتژی های جهانی مبارزه با مواد مخدر و شناسایی افراد در معرض خطر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی روز دوشنبه مورخ ۹۸/۴/۳ به همت موسسه دریچه نور و با همکاری اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد به مدت سه ساعت در سالن ملاصدرا (ارشاد اسلامی) برگزار شد .

از اهداف  این همایش میتوان به راههای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین خانواده ها و در محیط بعداز خانواده  نام برد ، این همایش که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شده بود با اظهارات و سخنانی از « بهجت بهروزی » رئیس بهزیستی اشتهارد  و « سجادی »  معاون امور فرهنگی مبارزه با مواد مخدر فرمانداری این شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین « فائزی »  استاد اخلاق از حوزه علمیه شهرستان اشتهارد ادامه یافت .

مدرس این همایش «محمدکریمی » مدیر موسسه دریچه نور بود که در آن به راههای شناخت مواد مخدر و مضرات آن ، انواع مواد مخدر و اعتیاد  به آن  ، دسته بندی آنها در بین افراد  اشاره کرد .

وی در پایان استراتژی های جهانی مبارزه با مواد مخدر و شناسایی افراد در معرض خطر و استفاده از  مواد مخدر  را بررسی و تشریح کرد.

کد خبر 983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد