استان سمنان ا پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان سمنان

فرهنگ شهادت ،رشادت و اتصال و تمسک شیعیان و دلباختگان آن حضرت به ولایت در میهن اسلامی استمرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان مدیر و پایگاه مقاومت رمضان کل بهزیستی استان سمنان در سالروز شهادت امام جعفرصادق علیه السلام پیام داد:

متن پیام بدین شرح است:

25 شوال مصادف با سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام می باشد .

او که از عنفوان کودکی از خرمن دانش جد گرامیش امام سجاد علیه السلام خوشه چینی کرده است و از مبدأ فیض کسب نور  می نمود. صرف نظر از جنبه الهی و افاضات رحمانی که هر امامی آن را دارا می باشد ، بهره مندی از محضر پدر و جد بزرگوارش موجب شد که آن حضرت با استعداد ذاتی و علمی  و ذکاوت بسیار ، به حد کمال علم و ادب رسید .

پیدایش نهضت علمی  مبتنی بر پایه های و حقایق مسلم استوار در محیط آشفته و تاریک آن عصر در سایه مجاهدتها و ماموریتهای امام جعفر صادق علیه السلام و پشتیبانی و ارتباط با دریای بیکران علم الهی حقایق علمی در دسترس استفاده از گوهر شناسان قرار گرفت و در این میان امام بزرگوار با کناره گیری از جنجالهای سیاسی از آغاز امامت در نشر معارف اسلام و گسترش قوانین و احادیث راستین دین مبین و تبلیغ احکام و تعلیم و تربیت مسلمانان کمر همت بر میان بست .

 و اینک دنیای اسلام و تشیع میراث دار مجاهدتهای ان امام همام می باشد. مقارن شدن ایام شهادت این امام بزرگوار با ایام شهادت بزرگمردانی از جنس شهادت و بازگشت تنی چند ازشهدای هشت سال دفاع مقدس نشان استمرار فرهنگ شهادت ،رشادت و اتصال و تمسک  شیعیان و دلباختگان آن حضرت به ولایت دارد.

اینجانب این روز را خدمت همه ی عاشقان آن حضرت تسلیت می گویم و از خداوند منان سلامتی و توفیق خدمت و تلاش را در جهت استعلای مذهب تشیع و ایران عزیز ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)  مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل و فرمانده پایگاه مقاومت رمضان

اداره کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد