اختتامیه پنجمین رویداد گروه‌های جهادی دانشجویی فعال در مناطق حاشیه‌نشین/بهره‌مندی از ظرفیت‌گروه‌های دانشجویی یکی از راهبردهای اساسی سازمان بهزیستی است

اختتامیه پنجمین رویداد ملی محیا ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی فعال در مناطق حاشیه نشین به میزبانی جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و سازمان بسیج دانشجویی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل، پنجمین رویداد ملی محیا ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی فعال در مناطق حاشیه نشین به میزبانی جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و سازمان بسیج دانشجویی با حضور علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار و از گروه های دانشجویی برتر تقدیر شد.

این رویداد سه روزه از ۲۲ تا ۲۴  آذر ماه با حضور بیش از ۱۵۰ جهادگر زن و مرد فعال در مناطق حاشیه نشین در اردوگاه سید الشهدای آبعلی آغاز شد. این جهادگران از فعالان همه استان‌های کشور در این رویداد شرکت کرده‌اند. 
رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه این همایش با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشجویان در حل مسائل اجتماعی و بخصوص موضوعات حاشیه‌نشینی، نسبت بر آمادگی سازمان بهزیستی کشور جهت اتصال گروه های فعال و پرانگیزه دانشجویی در حوزه سلامت اجتماعی تاکید کرد.
قادری افزود: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی  و دانش آموزی  از سیاست‌های راهبردی سازمان بهزیستی در جهت توسعه ظرفیتهای اجتماعی و مشارکت طلبی است و انگیزه دوران جوانی و دانشجویی را قوی‌ترین محرک جهت اراده  مستمر در راستای حل مسائل جامعه هدف سازمان دانست‌.

هدف از برگزاری رویداد ملی محیا، توانمندسازی فعالان جهادی در مناطق حاشیه نشین از طریق برگزاری کارگاه آموزشی و سپس ارائه مدل‌های برتر حل مساله اعلام شده است. 

در روز پایانی و اختتامیه این رویداد نه گروه دانشجویی برتر فعال در مناطق حاشیه نشین، به ارائه مدل‌های جهادی در حل مساله پرداختند. 

این ارائه ها به داوری بدرافکن معاون فرهنگی سپاه، حسینی رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام پذیرفت. 

در پایان از طرح‌های سه گروه برتر جهادی تقدیر شد.

کد خبر 97587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =