خلخال| اردبیل| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان خلخال همزمان با هفته بزرگداشت معلولان

همزمان با هفته بزرگداشت معلولان، جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در سالن جلسات شهید مهری فرمانداری شهرستان خلخال برگزار گردید.

در این جلسه که  با حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی، دستگاه های عضو ستاد، روسای ادارات و شهردار خلخال  به ریاست معاون عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید مهری فرمانداری برگزار گردید، رئیس اداره بهزیستی با تبریک روز جهانی معلولان و بیان مصوبات جلسه پیشین ستاد مناسب سازی، گفت: طبق ارزیابی مسئولین، وضعیت مناسب سازی در شهرستان قابل قبول نیست و بهبود این وضعیت، نیازمند اقدامات جدی و مشارکت همه ادارات است. این مقام مسئول خواستار حضور فعال تمام ادارات مرتبط و مسئول در جلسات گردید.

معاون فرماندار، ضمن گرامیداشت هفته معلولان، خواستار پیگیری جدی مصوبات جلسه مناسب سازی شد.

وی با منطقی خواندن مطالبات شهروندان، معلولان و جانبازان، بر بهسازی معابر و مکان های پرتردد مانند بانک ها و پایانه های مسافربری تاکید کرد.

 صادقی گفت: باید کمیته ای با حضور ادارات بهزیستی و ... برای نظارت بر مصوبات مناسب سازی تعیین گردد تا این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود.   

همچنین مسئولان ادارات از فعالیت ها و پیگیری مصوبات جلسه، گزارشی ارائه دادندکه در پایان این جلسه، رئیس اداره بهزیستی و کمیته مناسب سازی شهرستان با اهدای لوح تقدیر از اقدامات مدیریت اداره جهاد کشاورزی به خاطر مناسب سازی به موقع فضای داخلی ساختمان اداری جهاد تقدیر به عمل آورد.  

کد خبر 96447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد