چهارمین نشست هم اندیشی دبیرخانه ساماندهی سالمندان استان

جلسه هم اندیشی رابطین دبیرخانه ساماندهی امور سالمندان استان همدان با حضور رابطین شهرستانی و کارشناس دبیرخانه استان در سالن جلسات بهزیستی استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان همدان، شکیبا کولیوند؛ کارشناس دبیرخانه ساماندهی سالمندان استان همدان با تاکید بر اینکه نیاز است تمامی شهرستانها بر اساس نظام نامه مربوطه اقدام کنند، خواستار پیگیری امور سالمندان به ویژه در بحث های سلامت، تکریم و امور رفاهی آنان شد.

وی در ادامه از تشکیل اتاق فکر تخصصی امور سالمندان طی آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در شهرستانهای همدان نیز می توان از ظرفیت سالمندان نخبه و فعال بهره مند شد.

کولیوند با اشاره به روند سالمندی در استان همدان و وضعیت کاهشی جمعیت گفت: طرح ایجاد بنیادهای فرزانگان در کشور پاسخی به این نیاز روزافزون که حفظ سلامت و توانمندسازی سالمندان را از طریق مبتنی بر جامعه و مشارکت همگانی مدنظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه لازم است در تمامی شهرستانها بنیادهای فرزانگان تشکیل شود، افزود: بنیادهای فرزانگان کمک می کنند که دوران سالمندی به صورت پویا سپری شود و با سالمندی موفق، پویا، شاداب و البته مولد روبرو شویم.

در ادامه کارشناسان شهرستانهای همدان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 96441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد