در آستانه گرامیداشت هفته افراددارای معلولیت؛حضور فرمانده انتظامی استان در اداره کل بهزیستی فارس

نشست سردار سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس به همراه رئیس دفتر فرمانده انتظامی استان فارس،جانشین معاونت نیروی انتظامی و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با مدیر کل و معاونین بهزیستی در اداره کل بهزیستی فارس به دعوت مدیرکل بهزیستی و در آستانه هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت انجام شد.


محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و خیرمقدم به فرمانده انتظامی فارس و همراهان گفت،حضور شما در بهزیستی فارس در آستانه هفته ی گرامیداشت افراد دارای معلولیت موجب ایجاد انگیزه و برکت برای مجموعه بهزیستی و نمایانگر خدمت بی منت شما و اکرام جامعه هدف بهزیستی است.
مدیر کل بهزیستی فارس در ادامه با بیان این که خدمات بهزیستی فارس از مشاورات ژنتیک پیش از تولد تا سالمندی را در می گیرد به معرفی معاونت ها و فعالیت های تخصصی بهزیستی پرداخت.
در ادامه جلسه معاونین بهزیستی فارس به طرح موارد دارای هم پوشانی و مور نیاز جهت همکاری  و تعامل بیشتر با نیروی انتظامی به خصوص در زمینه های خدمات معافیت سربازی برای خانواده‌های دارای عضو توانیاب،نصب تابلوهای راهنمای محل پارک افراد دارای معلولیت،امور مربوط به زنان سرپرست خانوار و زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب  و کودکان کار و خیابان و همچنین تعدد مراجع صدور مجوز مراکز و موسسات خیریه و... پرداختند.
سردار سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در این نشست با اشاره به نقش ارزشمند مادران الگو و اسوه در تحکیم بنیان خانواده و نهادینه شدن انسانیت در وجود افراد گفت:الگوی اصلی و نهایت کمال انسانیت به عنوان مادر،حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که نقش همسری،مادری و ولایت مداری را بدون نقص و کامل ایفا نمود.
سردار سرتیپ پاسدار حبیبی خطاب به همکاران بهزیستی فارس اظهار داشت شما جایگاه و توان کمک و دستگیری از مردم را دارید و باید بخاطر کارتان به خود ببالید و این حرفه را با عشق دنبال کنید.
فرمانده انتظامی فارس در پایان این نشست بر اساس موارد مطرح شده، دستور صدور و پیگیری مصوبات  شامل تشکیل جلسه پیگیری با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی،جلسه پیگیری در خصوص تسریع پروسه معافیت وظیفه عمومی برای خانواده های دارای عضو توانیاب  و مشمول و همچنین تشکیل جلسه با پلیس پیشگیری، پلیس راهور و پلیس اطلاعات امنیت در زمینه پیگیری موضوعات مرتبط با کودکان کار و خیابان،تابلوهای راهنمای پارک معلولین،معتادان متجاهر و موسسات خیریه را صادر کرد.

گفتنی است در حاشیه این نشست یکی از توانیابان موفق بهزیستی فارس با سردار سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس دیدار کرد و یکی از صنایع دستی خود را به ایشان اهدا کرد.

کد خبر 95440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد