برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های افراد دارای معلولیت فارس گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت

افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های افراد دارای معلولیت در استانداری فارس با حضور مومن زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس ، قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس،مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های افراد دارای معلولیت در سالن ورودی استانداری فارس علت اصلی برپایی این نمایشگاه را آشنایی مدیران کل و مسئولان تصمیم ساز و همچنین دستگاه های اجرایی با توانمندی های جامعه هدف بهزیستی فارس و تغییر دیدگاه مسئولین و عموم مردم نسبت به موضوع اشتغال,خودباوری و توانمندسازی جامعه هدف عنوان کرد.

هوشیار در ادامه افزود در حال حاضر سه خانه صنایع دستی در محل ساختمان شماره ۳ بهزیستی در خیابان احمدی جنوبی,اداره بهزیستی شیراز واقع در بلوار رازی,و ساختمان شماره ۲ بهزیستی در خیابان پوستچی در ۳۰ رشته به جامعه هدف بهزیستی فارس با حضور استاد کاران ماهر آموزش های شغلی و حرفه ای ارائه میدهند و مدرک شغلی معتبر در پایان دوره از سمت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی برای ایشان صادر می گردد .یک غرفه فروش دائمی محصولات و صنایع دستی هم در ساختمان شماره ۲ بهزیستی در چهاراه هدایت برقرار می باشد.

مدیر کل بهزیستی فارس در پایان اظهار داشت:نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های افراد دارای معلولیت از تاریخ ۴ الی ۸ آذرماه در استانداری فارس دایر می باشد.در این نمایشگاه شاخص ترین آثار فاخر و صنایع دستی افراد دارای معلولیت به نمایش گذاشته شده است که قابلیت فروش نیز دارد.ده عنوان از کتاب هایی که در یکسال گذشته به قلم نویسندگان دارای معلولیت چاپ گردیده نیز در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است. آثار ارائه شده در نمایشگاه شامل کتاب،فرش و گلیم،مینا کاری ،مجسمه سازی و ... می باشد.

کد خبر 95288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد