تهران| اسلامشهر| بازدید مقامات کشوری و استانی از طرح مراقبت های اجتماعی جامع در شهرستان اسلامشهر

طرح مراقبتهای اجتماعی جامع به صورت پیشگام در اسلامشهر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اسلامشهر، در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اقدامات لازم در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و با هدف یکپارچه سازی و تجمیع خدمات اجتماعی طرح ماج با محوریت سازمان بهزیستی و به صورت پیشگام در اسلامشهر اجرا می شود.

 خدامعلی نورانی رئیس بهزیستی اسلامشهر ضمن اعلام خبر فوق گفت: این طرح از بهمن 1397 با فعالیت 10 مرکز و 10نقطه از شهرستان  اجرا شده است.

دکتر رستم وندی معاون اموراجتماعی وزارت کشورگفت: از ابتدای اجرای طرح حمایت اعتباری در نظر گرفته شد و برای استمرار و روند کار نیز این حمایت را ادامه خواهد داشت و در صورت اجرای آن در سطح ملی از اعتبارات ردیف آسیبهای اجتماعی در بودجه وزارت کشور جهت حمایت از این پروزوه استفاده می شود.

دکتر فرید معاون اجتماعی بهزیستی کشور گفت: در راستای اجرای این طرح شهروندان اسلامشهر از طریق مراکز بهداشت، اورزانس اجتماعی مدارس و خود معرف و ... تحت پوشش سه بسته خدماتی آموزش سبک زندگی، خدمات چهره به چهره از طریق فرایند غربالگری و اقدام جامعه در دو سطح خانه مشارکت و شورای فرمانداری قرار گرفته و در نهایت امر، هر خانواده در این طرح دارای شناسنامه اجتماعی شده و از طریق پیگیری های مددکاری در تداوم خدمت قرار خواهند گرفت.

گفتنیست: دکتر رستم وندی معاون اموراجتماعی وزارت کشور در فرمانداری اسلامشهر به همراه دکتر فرید معاون بهزیستی کشور، مهندی مرسلپور فرماندار اسلامشهر، دکتر مهشید موقر معاون اموراجتماعی بهزیستی استان تهران، خدامعلی نورانی رییس بهزیستی اسلامشهر و دکتر دماری رییس پروژه از فرایند اجرای طرح مراقبتهای اجتماعی جامع(ماج) بازدید کردند.

کد خبر 949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد