« دکتر محمد سعید محمدی » سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان شد

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، « دکتر محمد سعید محمدی » را به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکترمرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  طی حکمی « دکتر محمد سعید محمدی » را به عنوان سرپرست معلونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:                                                                                               برادر گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر محمدسعید محمدی
باسلام و احترام
ضمن تشکراز زحمات شما در سمت قبلی وبا عنایت به تعهد، توانمندی و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان منصوب می گردید.
امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال با مدیریت منابع و استفاده از تمام ظرفیت های موجود و اتکاء بر تجارب پرسنل خدوم و زحمتکش زیرمجموعه در جهت ارتقاء هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی سازمانی و در جهت افزایش و توسعه منابع مالی و اعتباری بهزیستی استان اصفهان و همچنین هزینه کرد بهینه و به موقع اعتبارات و منابع مالی در تقویت زیرساختها و تکمیل پروژه های در دست اقدام، کوشا و در ارتقاء بخش اداری و پرسنلی ادارات و مراکز بهزیستی بویژه در مناطق محروم و بهبود وضعیت مالی عموم کارکنان بهزیستی در سطح استان اثرگذار باشید. امیدآنکه در تمامی مراحل زندگی از جمله در جایگاه جدید و خدمت رسانی به جامعه هدف و کارکنان بهزیستی موفق و موید باشید.
                                                                                               دکتر مرضیه فرشاد 
                                                                                    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان          
 

کد خبر 9398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد