« سید مسعود حسینی نسب » سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان شد

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، « سید مسعود حسینی نسب » را به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکترمرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  طی حکمی « سید مسعود حسینی نسب » را به عنوان سرپرست معلونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:                          
برادر گرامی و ارجمند جناب آقای سید مسعود حسینی نسب
باسلام واحترام
ضمن تشکر از زحمات شما در سمت قبلی و نظر به تعهد، توانمندی، تخصص و تجارت ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان منصوب می گردید.
از آنجایی که خدمت به معلولین و محرومین جامعه از باورهای دینی و ملی و در راستای اجرای قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، انتظار دارم در سایه الطاف الهی با توجه به سوابق علمی و اجرایی ارزشمندتان و استفاده از تجربیات کارشناسان آن حوزه و بهره مندی از توان بالقوه انجمن ها و تشکل های ویژه معلولین، بستر مناسبی را جهت توسعه خدمات توانبخشی به معلولین جسمی-حرکتی، حسی، کم توان ذهنی، بیماران روانی و سالمندان فراهم و در راستای اثربخشی برنامه های رفاه اجتماعی و چشم انداز اهداف عالیه نظام گام بردارید. از خداوند سبحان سربلندی و توفیق روز افزون شما را مسئلت و امیدوارم در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.                                                                 
                                                                                               دکتر مرضیه فرشاد 
                                                                                    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان          
 

کد خبر 9394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد