کرمان|رئیس اداره بهزیستی زرند از 3 هزارو 100 معلول تحت حمایت بهزیستی شهرستان زرند خبر داد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند ضمن دیدار با علی صادق زاده فرماندر جدید این شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان زرند پرداخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی زرند با اشاره به  3100 معلول تحت حمایت این شهرستان و به عنوان سومین شهر دارای معلولیت در استان کرمان گفت : در تلاشیم با تشکیل تیم هایی ، علت آمار بالای معلولیت ها در این شهرستان را شناسایی و برای رفع این مشکل برنامه های علمی و تخصصی اجرا نماییم .
ابراهیمی اظهار داشت : بیشترین آمار معلولیت شهرستان زرند را معلولین ذهنی وجسمی حرکتی تشکیل می دهندکه سه مرکز شبانه روزی با 200نفر معلول ذهنی ودو مرکز روزانه نیز به این افراد تحت حمایت بهزیستی خدمات ارائه می دهند .
وی از افزایش 100 درصدی مهدهای کودک شهر در سال 98 خبر داد وگفت :29 مهد کودک روستایی وشهری وجود دارد که بیش از 18 مرکز جدید اعلام آمادگی کرده ودر آزمون های این اداره شرکت  کرده اند ودر سال 98 مجوزهای آنها صادر  خواهد شد .
علی صادق زاده فرماندار جدید شهرستان زرند در این دیدار با ارزیابی فعالت های این اداره گفت:در آموزه های دینی کمک  ویاری رساندن همواره مورد تاکید قرار گرفته وخدمت در بهزیستی به لحاظ اخلاقی  بسیار با ارزش وبرجسته  است .
صادق زاده در ادامه با بیان اینکه طیف وسیعی از جامعه هدف را گروه های مختلف سنی از کودکان  تا سالمندان در بر می گیرد تصریح کرد .یکی از وظایف مهم بهزیستی مدیریت بخش زیر بنایی وآموزش جامعه در مهد کودک های زیر نظر این اداره  است که می تواند تاثیر خوبی در شکل گیری شخصیت  این افراد در آینده داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند خواستار بازبینی  عملکرد وبروز رسانی خدمات ارائه شده توسط نهادهای دولتی شهرستان شد.
 

کد خبر 933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد