فارس |کارگاه آموزشی توجیهی گفتار درمانگران

مدیر کل بهزیستی فارس بیان داشت :نظر به توسعه علوم به ویژه در حوزه توانبخشی و ارائه خدمات نوین در کشورهای توسعه یافته و قابلیت دسترسی توسط معلولین عزیز ایجاب میکند که ابعاد تخصصی و ارتقا کیفیت را در خدمات حوزه توانبخشی شاهد باشیم.

مدیرکل بهزیستی فارس  در کارگاه آموزشی در جمع کارشناسان گفتار درمانی بیان کرد کمیسیون پزشکی مدخل و ورودی جامعه هدف بویژه افراد دارای معلولیت و نیاز سنجی نوع خدمات به آنان  است .لذا نظر به توسعه علوم بویژه در حوزه توانبخشی و ارائه خدمات نوین در کشورهای توسعه یافته و قابلیت دسترسی توسط معلولین عزیز ایجاب میکند که ابعاد تخصصی و ارتقا کیفیت را در خدمات حوزه توانبخشی شاهد باشیم.

دکتر موسوی همچنین ضمن تشکر از معاون امور توانبخشی و کارشناسان این معاونت و دکتر اوریادی که سخترین بخش کمیسیون پزشکی و تبیین و تعین شاخصها و استانداردهای آن یعنی صوت و گفتار را تقبل کردند، ابراز امیدواری کرد آینده ای بهتر با خدمات تخصصی تر در حوزه توانبخشی شاهد باشیم.

همچنین در ادامه معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس گفت امروزه زمانی برای آزمون و خطا باقی نمی ماند و باید با دقت نظر و تخصصی کردن علوم مربوطه نوع خدمات را به سمت و سوی تخصصی رفتن پیش برد.

وی در ادامه افزود با وجود چنین ابزارهای تخصصی سنجش،صحت در تشخیص ها به نحو احسن بالاتر میرود و از اتلاف بسیاری از منابع جلوگیری میگردد. گودرزی در پایان افزود با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های موجود در استان و با ایجاد این ابزارها و صحت تشخیص و مبتنی بر شواهد، بسیار مایه مباهات است .

کد خبر 931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد