برگزاری جلسه مدیریت عملکرد بهزیستی هرمزگان

جلسه مدیریت عملکرد در محل دفتر مدیریت بهزیستی بندرعباس با حضور غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان، معاونین حوزه های تخصصی و عمومی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر در این جلسه ، بهزیستی را سازمانی حمایتی ،تخصصی و توانمند معرفی کرد و گفت:باید با گسترش تعاملات بین بخشی همدلی و هم اندیشی را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی در سالجاری تلاش کنیم .

این مقام مسئول برگزاری مداوم و مستمر اینگونه نشست ها را ضروری ارزیابی کرد و اظهار داشت:باید تلاش و اهمیت مضاعف نماییم تا سطح کمی و کیفی فعالیتها را ارتقا بخشیم .

وی مستند سازی را یکی از اولویت های بهزیستی در اجرای برنامه ها و فعالیتها برشمرد .

غلامحسین رنجبر از بهزیستی به عنوان سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه های جامعه نام برد و افزود:با توجه به اینکه وظایف بهزیستی بسیار متنوع و متعدد می باشد لازم است با برنامه ریزی های صحیح و به موقع از بروز آسیبهای اجتماعی جلوگیری کرد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این نشست با اشاره به رویکردهای بهزیستی در راستای کیفی بخشی خدمات و تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف اذعان داشت: باید توانمند سازی و استقلال مددجویان را اولویت کار قرار دهیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل موجود در جامعه به خروج آنها از چرخه حمایت کمک کنیم و اشتغال پایدار را نیز ایجاد نمائیم .

گفتنی است هریک از معاونین حاضر در این نشست به بیان انتظارات و دیدگاه های خود پرداختند و چالش ها و مشکلات وموانع سد راه ارائه خدمات به جامعه هدف مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و تصمیماتی نیز جهت بهبود روند خدمت رسانی به مددجویان مصوب گردید.

کد خبر 914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد