تهران| شمیرانات| نشست هم اندیشی مدیران عامل خانه های کودکان و نوجوانان بهزیستی استان تهران برگزار شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران : در حال حاضر دو هزار و ۸۰۰ خانواده برای سرپرستی فرزند پشت نوبت هستند

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شمیرانات، جلسه  هم اندیشی مدیران عامل خانه های کودکان و نوجوانان بهزیستی استان تهران با حضور داریوش بیات نژاد مدیرکل و معاونین اجتماعی و مشارکت های بهزیستی استان تهران، روسای بهزیستی شهرستانها و مدیران عامل خانه های کودکان و نوجوانان در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.
بیات نژاد ضمن اشاره به میزان و مبلغ یارانه های پرداختی از طرف سازمان بهزیستی، مشکلات بخش خصوصی با حوزه تامین اجتماعی و تعرفه ها و هزینه های آب و برق گفت: کانون صنفی می تواند در کنار بهزیستی خیلی از مطالبات به حق را از ساختار دولت دریافت کند  اما تاکنون دستورالعمل خاصی درخصوص شکل گیری قانونی کانون صورت نگرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در حال حاضر دو هزار و ۸۰۰ خانواده برای سرپرستی فرزند پشت نوبت هستند که با توجه به حساسیت این امر و در نظر گرفتن آینده یک انسان ، سخت گیری زیادی در این خصوص نمی شود ولی متاسفانه متقاضیان درخواست فرزندان سالم را دارند.
گفتنی است: شاخص های ارزشیابی و رتبه بندی مراکز شبه خانواده در جهت ارتقاء کیفیت تسهیلات ارائه شده شامل این مراکز خواهد شد. در ادامه جلسه مدیران عامل ضمن معرفی مراکز به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

کد خبر 908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد