کرمان|تعامل و همکاری سازنده قضات دادگستری استان با بهزیستی شایسته  تقدیر است

مدیر کل و اعضاء شورای معاونین و کارشناسان حقوقی با حضور در دفتر رییس کل دادگستری استان کرمان فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ایشان وهمکارانشان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان در آستانه سالروز حادثه ۷ تیر، با گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ شهید این حادثه از رویکرد اجتماعی و مشارکتی رییس جدید قوه قضائیه تجلیل کرد و گفت : تعامل و همکاری سازنده قضات دادگستری استان با بهزیستی شایسته  تقدیر است .

وی با اشاره به تعدد مسائل اجتماعی در جامعه  عنوان کرد : برای حل و فصل آسیب های اجتماعی به برنامه ها و اقداماتی که جنبه قانونی و علمی را با هم داشته باشند ، نیاز داریم که در این مسیر باید جلسات هم اندیشی و نشست های تخصصی بین دادگستری و بهزیستی در موضوعات اجتماعی باز تعریف شود.
 
  
یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی در پیشگیری وکنترل مسائل ومعضلات اجتماعی و رسیدگی به نیازمندان گفت: همکاری بهزیستی وقوه قضائیه بهترین وموثرترین روش برای کنترل وپیشگیری از مسائل ومشکلات اجتماعی است .
رییس کل دادگستری هماهنگی با قوانین برای رفع آسیب های اجتماعی را  بسیار موثر دانست و گفت : در رویکرد اجتماعی – مشارکتی رئیس قوه قضائیه خانواده و زنان دو موضوعی هستند که به آن پرداخته می شود.
در این جلسه با اهداء لوح سپاس از خدمات رییس کل و مجموعه قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان قدردانی شد

کد خبر 906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد