بوشهر |دشتی|کمیته مناسب سازی شهرستان دشتی برگزار شد

بوشهر|دشتی | کمیته مناسب سازی شهرستان دشتی به ریاست نادری فرماندار و با حضور بحرانی رییس بهزیستی و روسای ادارات و دیگر اعضای کمیته آن شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دشتی برگزار شد .

 به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از دشتی در ابتدای این جلسه  بحرانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی دستور کار جلسه را که شامل پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اعضا از اقدامات انجام شده بود را بیان کرد و خواستار پیگری اعضا نسبت به اجرای مصوبات شد.

همچنین وی ادامه داد :که بر اساس ارزیابی صورت گرفته طی یکسال اخیر ادارات بهداشت و درمان ، مراکز درمانی، بنیاد شهید، تامین اجتماعی، اداره گاز ،دانشگاه علمی کاربردی و بانک های صادرات، اقدامات خوبی را در این خصوش انجام داده اندو تا کنون شهرداری ها و بنیاد مسکن در تعدادی از بوستان‌های شهری و روستایی اقدامات مناسب سازی خوبی را انجام داده اند.

در ادامه این جلسه نادری فرماندار دشتی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در امر مناسب سازی بر تداوم جلسات تاکید نمودند و بحث مناسب سازی را یکی از حقوق شهروندی دانستند که نیاز به توجه ویژه دارد .

همچنین وی بر مناسب سازی معابر، فروشگاه ها، ادارات دولتی و مبلمان شهری تاکید کردند نادری بیان کرد: اداراتی که در زمینه مناسب سازی با کمبود اعتبار مواجه هستند از اعتبارات تخصص یافته کمیته برنامه ریزی استفاده کنند.

وی همچنین خواستار ارائه عملکرد بانک های سطح شهرستان جهت روشن شدن وضعیت موجود و زمینه برنامه ریزی برای آینده شد.

حیدر منصوری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: شهرداران این شهرستان موارد مناسب سازی را در اولویت قرار دهند و این موضوع را در طراحی های جدید و پایان کار رعایت کنند.

منصوری در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، دفاتر پیشخوان دولت و پلیس +10 شهرهای خورموج و کاکی نسبت به انجام و اصلاح مناسب سازی ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت اماکن مختلف با توجه به ضوابط معماری ، شهرسازی و مناسب سازی محیط بر عهده بهزیستی می باشد افزود: مناسب سازی محیط شهری و دستگاه های اجرایی جهت دسترس پذیری معلولین، جانبازان و سالمندان سریعا و بصورت استاندارد باید صورت پذیرد./   

کد خبر 903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد