تقدیر قائم مقام ستاد اقامه نماز از بهزیستی برای اجرای جشنواره سرود در مهدهای کودک

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی دبیران و رابطین اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کشور از سازمان بهزیستی کشور برای اجرای جشنواره سرود در مهدهای کودک تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، گردهمایی دبیران و رابطین اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور حجت‌الاسلام «محمدرضا ارباب سلیمانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد مظفر» قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و حجت‌الاسلام «سید مهدی سیدمحمدی» سرپرست فرهنگی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

«محمد مظفر» قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در این مراسم از سازمان بهزیستی کشور برای اجرای جشنواره سرود در مهدهای کودک تقدیر کرد و افزود: این جشنواره با محوریت بیان اثرات نماز در قالب شعر و سرود با استقبال فراوانی روبرو شد این در حالی است که بالغ بر ۷ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان برای شیوه‌های دعوت نماز، دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها برای آموزش احکام نماز بیماران به ۱۰ هزار پرستار، وزارت کشور برای بازنگری آئین‌نامه ترویج نماز و ابلاغ به استان‌ها شایسته نقدیر هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ستاد اقامه نماز برای ارتقاء کمی و کیفی نماز در جامعه از برگزاری اجلاس «نماز و مدرسه» به میزبانی استان گلستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

یادآوری می‌شود، در پایان گردهمایی دبیران و رابطین اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کشور از سامانه ارزیابی عملکرد نماز «سجاد» رونمایی شد.

کد خبر 884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد