البرز|کرج| نشست مدیر بهزیستی شهرستان کرج و معاون سازمان تبلیغات اسلامی

اجرای برنامه های فرهنگی یعنی ساختن یک جامعه از پایه با زیر بنایی قوی و مستحکم، در شرایط فعلی که زندگی افراد دچار روزمرگی و تکرار شده است باید بر اجرای طرح ها و فعالیت های فرهنگی متناسب با اهداف و جامعه هدف سازمان بهزیستی گام های موثری برداشته شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز دوشنبه مورخ 98/3/4 با حضور حجت الاسلام و المسلمین «معینی» معاون محترم سازمان تبلیغات اسلامی نشستی با موضوع افزایش معنویت در اداره و اجرای برنامه های فرهنگی در نماز خانه اداره بهزیستی شهرستان کرج پیش از نماز ظهر در محل دفتر مدیریت اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد. 


«علیرضا فتاح پور » مدیر بهزیستی شهرستان کرج در این جلسه با اشاره به لزوم انجام برنامه های فرهنگی در این اداره گفت :اجرای برنامه های فرهنگی یعنی ساختن یک جامعه از پایه با زیر بنایی قوی و مستحکم، در شرایط فعلی که زندگی افراد دچار روزمرگی و تکرار شده است باید بر اجرای طرح ها و فعالیت های فرهنگی متناسب با اهداف و جامعه هدف سازمان بهزیستی گام های موثری برداشته شود. 


وی در ادامه با بیان لزوم تقویت نماز خانه ها و حضور هر چه پر رنگ تر مراسم های مذهبی افزود: امور فرهنگی گاهی دچار بی مهری قرار گرفته و وجود مشکلات در جامعه به خصوص جامعه هدف اداره بهزیستی باعث شده برنامه های فرهنگی مغفول واقع شوند. 


فتاح پور اظهار داشت: با توجه به عدم تخصیص اعتبارات به امور فرهنگی بهزیستی شهرستان کرج ولیکن با تمام وجود در تمامی عرصه ها با پتانسیل بسیار بالایی که در همکاران ما وجود دارد اعلام آمادگی کرده و با تمام توان حضوری موثر خواهیم داشت. 


 

کد خبر 875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد