فراخوان دعوت به همکاری داوطلبین حمایت های روانی اجتماعی دربلایای طبیعی (طرح محب) در سطح استان خوزستان

معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد در راستای ارائه خدمات و حمایت های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث (طرح محب) از میان مراکز مثبت زندگی، سازمان های مردم نهاد و مراکز سلامت روان و مراکز مشاوره روانشناختی و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی، مشاوره ، مددکاری اجتماعی با هدف ارتقاء سطح سلامت روان فرد و اجتماع به منظور پیشگیری از بروز مشکلات روان شناختی و اجتماعی پس از حوادث و سوانح احتمالی عضو داوطلب بپذیرد.

تیم محب: تیم های حمایتی روانی اجتماعی متشکل از حداقل  دوروانشناس ، مشاور، مددکار و در صورت لزوم و بنا بر شرایط روانپزشک می باشد که این تیم  تحت نظارت بهزیستی استان خوزستان ( استانی و شهرستانی ) شکل خواهد گرفتو به صورت سیار و ثابت در قالب گروه های مشاوره ای، اقدامات حمایت های روانی اجتماعی را ارائه می نمایند که عمده وظیفه برنامه ریزی و طراحی مداخله در بحران و ارائه حمایت های روانی اجتماعی را به جمعیت متاثر بر عهده دارند.


لذا از متقاضیان داوطلب در حمایت های روانی اجتماعی در بلایای طبیعی  (طرح محب ) با شرایط ذیل دعوت بعمل می آید:

  1. مدرک کارشناسی در گرایش های مشاوره، روانشناسی و مددکاری در جهت ارائه حمایت های روانی اجتماعی در راستای ارائه خدمات عمومی.
  2. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در گرایش های مشاوره، روانشناسی و مددکاری اجتماعی  در جهت ارائه حمایت های روانی اجتماعی در راستای ارائه خدمات تخصصی.
  3.  دارا بودن حداقل۱ سال سابقه کار مؤثر در حوزه مشاوره و حمایت های روانی اجتماعی  برای ارائه خدمات .
  4.  متعهد در راستای ارائه حمایت های تخصصی.
  5.  حداقل سن برای ارائه حمایت های روانی اجتماعی تخصصی ۲۲ سال.
  6.  حداقل سن برای ارائه حمایت های روانی اجتماعی عمومی ۲۴ سال.
  7.  شرکت در دوره های تخصصی و عمومی طرح محب که توسط بهزیستی برگزار می گردد.
  8. برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی - توانایی انجام کار تیمی و برخورداری از روحیه مشارکت پذیر و متعهد به اصول و اهداف بشر دوستانه.

علاقمندان می توانند از زمان انتشار این فراخوان به مدت ۱۵ روز کاری در سامانه جامع مشاوره به نشانی http://moshavereh.behzisti.ir ثبت نام  و مدارک مورد نیاز (طبق سامانه) را به واحد پیشگیری شهرستانهای مربوطه تحویل نمایند و در صورتیکه متقاضیان دارای مجوز مراکز سلامت روان و مراکز مشاوره می باشند بعد از ثبت نام با تأیید بهزیستی استان به عنوان داوطلب تیم فوریتی منظور می شوند. همچنین در صورت نیاز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن تماس ۳۳۷۶۸۲۴۳ داخلی ۲۳۱ حوزه پیشگیری بهزیستی استان تماس حاصل نمایند.

کد خبر 87279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد