بوشهر| اقدامات بهزیستی استان بوشهر در خصوص کودک آزاری در کارواش

اورژانس اجتماعی و اداره کل بهزیستی استان بوشهر به منظور حمایت از کودک قربانی در حادثه کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، اقدامات ویژه ای انجام دادند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، گزارش فعالیت ها و اقدامات این استان در حمایت از کودک آزار دیده در شهر بوشهر به شرح زیر است:                   

حسب گزارش صورت گرفته به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی با اخذ مجوز قضایی وبا همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه کرده و با کودکی مواجه شدند که متاسفانه مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود.

بلافاصله  کودک به بهزیستی ارجاع و در بیمارستان بستری شد. در این زمینه، باپیگیری های بهزیستی آزمایش ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی وروانی وی آغاز شده است.

همچنین  در خصوص امور قضایی و رفتار مجرمانه حادث شده، پیگیری های لازم اعم  از حضوری ومکاتبه ای هم با دادستان، فرمانداری، دفتر حمایت از کودکان دادگستری، اداره آگاهی و...صورت گرفته است.

در همین راستا، ضمن تمهید شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی، این اداره کل یک نماینده حقوقی ویک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین نموده است.  

در پایان ضمن تشکر از حساسیت، دقت نظر و پیگیری صورت گرفته، امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که شاهدکمترین آسیب ها و ناملایمات در جامعه به ویژه نسبت به کودکان باشیم.

کد خبر 862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد