همدان l برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل با کارکنان بهزیستی شهرستان همدان

الوند:حاکم کردن نگاه تخصصی و کارشناسی برفرایند انجام کار و پرهیز از ترحم می تواند ضمن پیشبرد اهداف بر افزایش سطح رضایت ارباب رجوع نیز کمک کند.

مدیر کل بهزیستی استان در این نشست بر بررسی شیوع و بروز معلولیت ها در شهرستان و استان تاکید کرد و افزود: با توجه به آمار بالای معلولین استان و شهرستان ضروری است تا با بررسی کارشناسی و انجام کار پژوهشی نسبت به شناسایی عوامل اثر گذار اقدام شود تا ازاین طریق بتوان برنامه های مداخله ای پیشگیرانه و بهنگام را انجام داد.

الوند گفت:حاکم کردن نگاه تخصصی و کارشناسی برفرایند انجام کار و پرهیز از ترحم می تواند ضمن پیشبرد اهداف بر افزایش سطح رضایت ارباب رجوع نیز کمک کند.

وی افزود: احساس تعلق سازمانی و تلاش برای تعالی سازمان در چار چوب قوانین و مقررات در کنار هم موجبات ارتباط با شغل و افزایش رضایت شغلی را فراهم می کند و هم سبب تلاش برای پیشبرد اهداف سازمان در انجام ماموریت های محوله خواهد شد .

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به ارتقاء شاخص های سازمان در حوزه های مختلف و کسب عناوین و رتبه های برتر در حوزه های تخصصی،کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی و...، همه وهمه مرهون تلاش ، همکاری و هم فکری همه مجموعه مدیران و کارکنان در سراسر استان بوده است و امیدواریم با تلاش بیشتر روند این اتفاقات مثبت را ادامه دهیم .

حمید رضا الوند گفت: طرح تناسب شغل وشاغل و بازبینی احکام پرسنلی کارکنان در سطح استان از سال گذشته آغاز شده که در این طرح تلاش بر این است که ضمن بازبینی وظایف محوله به کارکنان و احکام پرسنلی و ابلاغ های کاری زمینه افزایش بهره وری و سطح رضایت کارکنان را فراهم آوریم.

وی خاطر نشان کرد: نظارت کارشناسی برمراکز تحت نظارت از جمله اقداماتی است که تمامی حوزه های نظارتی و تخصصی می بایست در سر لوحه کارهای خود قرار دهند .

گفتنی است در ابتدای این نشست رئیس بهزیستی شهرستان و کارشناسان مسئول حوزه های مختلف ضمن بیان نظرات و انتقادات، پیشنهادات خود را مطرح کردند .

کد خبر 841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد