تهران| شمیرانات| اولین جلسه شورای سالمندان در دانشگاه علوم و بهزیستی برگزار شد

اولین جلسه شورای سالمندان در سال 98 در دانشگاه علوم و بهزیستی با حضور فرماندار شهرستان شمیرانات، رییس دانشگاه علوم و بهزیستی و توانبخشی، مدیر بهزیستی شمیرانات و دیگر اساتید و مدیران دستگاه های دولتی و کارشناسان در سالن برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شمیرانات، در این جلسه دکتر سیاوش شهریور با اشاره به اینکه در برنامه ریزی ها باید از دانش و ظرفیت دانشگاه بهره گرفت، اذعان داشت:  20 درصد جامعه بویژه در شهرستان شمیرانات سالمند هستند که این کسر قابل توجه جمعیتی ما را موظف به برنامه ریزی  بر اساس دانایی محوری و عملیاتی شدن برنامه ها می کند.
وی گفت: دسترسی آسان سالمندان به بهداشت، توانبخشی قابل حصول و در اختیار سالمند طبق برنامه های ایشان، ایجاد اوقات فراغت سالمندان در محیطی سراسر شاد و دور از یاس و ناامیدی و افسردگی و فراهم کردن زمینه ازدواج سالمندان توسط دستگاه های دولتی را چهار برنامه موثر در ارتقا کیفیت زندگی سالمندان است.
ناجی یلالی  دبیر شورای سالمندان ضمن تشکر از  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر همکاری بین دانشگاهی و دیگر دستگاه ها تاکید و  در مورد  عدم حضور و همکاری بعضی از دستگاه ها  گلایه کرد.
گفتنیست: در پایان جلسه بهمن جلیلیان سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی  فرمانداری شمیرانات مواردی را جهت پی گیری  از جمله عدم حضور مدیران دستگاه ها و همچنین ضرورت  برگزاری جلسه ای دیگر در اسرع وقت در راستای  بیان شرح وظایف و پتانسیل های دستگاه ها در حوزه سالمندان  بیان کرد.

کد خبر 836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد