آذربایجان شرقی| ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش هدف بهزیستی استان در سال 98

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ، مدیر کل بهزیستی استان در اولین جلسه شورای مدیریتی و اولین کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف و مدیریت شایسته اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب را از اهداف این اداره کل در سال 98 عنوان کرد.

محسن ارشدزاده در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه ریزی و اعضای شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد؛با اشاره به اجرای طرح ها و پروژه های مد نظر این اداره کل در سال گذشته ؛از ارسال دو کاروان کمکهای مردمی غیر نقدی بهزیستی استان به مناطق سیل زده کشور به ارزش یک میلیارد تومان خبر داده و افزود:کمک های نقدی جمع آوری شده با هماهنگی های به عمل آمده با بهزیستی کشور در زمینه ساخت مسکن هموطنان سیل زده مصرف خواهد شد.

وی همچنین از برقراری هزینه معیشت برای 5500 نفر از اقشار تحت پوشش پشت نوبتی بهزیستی خبر داد و برنامه های بهزیستی برای رفاه جامعه هدف در سال جاری را تشریح نمود .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه نیز با بیان لزوم حذف فرآیندهای زائد اداری ،برتقویت سرمایه اجتماعی و تحلیل با رویکرد ضعف شناسی در شهرستانها تاکید نمود.

در این جلسات تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستانهای استان در راستای استقرار و اجرای نظام مدیریت عملکرد امضا شد واز  شهرستانهای میانه و شبستر به عنوان شهرستانهای برتر در زمینه رعایت حقوق شهروندی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 833

خدمات الکترونیک پرکاربرد