کرمان|مدیر کل بهزیستی استان کرمان : باید با دید عمیق و دلسوزانه برای عیور از بحرانها ی متفاوت اجتماعی ساختارها را در راستای رفع مشکلات مهیا نماییم

در راستای اقدامات پیشگیرانه ومطابق با برنامه ریزی سازمان پدافند غیر عامل کشور جلسه برسی وبرنامه ریزی در خصوص بروز رسانی وتبیین برنامه عملیاتی در زمینه پدافند غیر عامل حوزه فعالیتهای سازمانی بهزیستی با حضور مدیر کل ، اعضاء شورای معاونین و جمعی از کارشناسان عضو در محل دفتر مدیر کل بهزیستی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کرمان  عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان  با تاکید بر آینده نگری برای ترمیم شرایط بحرانی جامعه امروز گفت : ساختارهای موجود باید به گونه ای طراحی وبرنامه ریزی شوند که حداکثر توان عبور از بحرانهای اجتماعی را داشته باشند .
صادق زاده با بیان اینکه پدافند غیر عامل استفاده از تمهیدات و روش های امنیتی است عنوان کرد : باید برای عبور از بحرانهای متفاوت اجتماعی و همچنین شرایط غیر جنگ ساختارها را در راستای رفع مشکلات مهیا نماییم .
وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی جامعه اظهار داشت : باید با دید عمیق و دلسوزانه و با بهره مندی از تجارب علمی بدست آمده در حوادث و بحرانهای گذشته برنامه های اجرایی را به روز رسانی کنیم .
مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه عبور از بحرانهای احتمالی را در خود نهادینه نماییم خاطر نشان کرد : با توجه به اقدامات خوبی که تاکنون در بهزیستی در این راستا انجام شده وبه منظور تکمیل وبه روز رسانی برنامه ها به صورت عمیق واصولی در راستای وظایف متعدد سازمانی بهزیستسی در مقوله پدافند غیر عامل جدی تر از گذشته ورود کرده است .
در ادامه این جلسه اعضا به بحث وتبادل نظر در این خصوص پرداختند .
 

کد خبر 822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد