مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی با منطقی دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل بهزیستی استان: سطح همکاری فی مابین دو اداره کل در مطلوب ترین شکل ممکن است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، علیرضا محتشمی مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی با دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاونین دفتر امور اتباع، معاون توانبخشی و جانشین معاونت اجتماعی بهزیستی استان نیز حضور داشتند.

محمود منطقی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و هیات همراه، سطح همکاری دو اداره کل را در مطلوب ترین شکل بیان و ضمن معرفی معاونت های تخصصی بهزیستی استان عملکردی از اهم فعالیت های این اداره کل ارائه داشتند.

وی نبود چارت و شرح مشخصی از وظایف، وجود افراد فاقد هویت و مدارک شناسایی و محل سکونت را از مهمترین مشکلات پیش رو در ارائه خدمات به مهاجرین اتباع بیان و افزودند: یکی از راه های ارتقای سطح خدمات در این حوزه فعال کردن و استفاده از ظرفین انجمن ها و فعالین اتباع است، این راه حل می تواند بسیاری از گره های پیش آمده را باز کند.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات این حوزه به ارائه پیشنهاداتی پرداختند.

علیرضا محتشمی مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار و سطح همکاری دو دستگاه، ابراز داشتند: پیگیری و وجود دغدغه در موضوع اتباع و مهاجرین خارجی در بهزیستی قابل تقدیر است و این مهم در فعالیت ها و وظایف بهزیستی استان ملموس است.

وی با اشاره به وجود خلاء قانونی در برخی از ارائه خدمات به جامعه هدف اتباع، حل این مسائل را نیازمند نگاه کلان و کشوری دانسته و پیشنهاد تشکیل کارگروهی در سطح معاونین و کارشناسان بمنظور پیگیری و بررسی موارد خاص و ویژه داشته و به طرح مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود در این موضوع پرداختند.

در ادامه جلسه حوزه های تخصصی توانبخشی واجتماعی بهزیستی استان و معاونین دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی به موارد و مسائل حوزه کاری خود پرداخته و در این باره مصوباتی به تصویب رسید.

کد خبر 80798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد