برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان، معاونین تخصصی و تعدادی از روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ با هدف هم اندیشی و استفاده از نقطه نظرات تخصصی و کارشناسی اعضا در خصوص رفع موانع در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف ، جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، معاونین ، روسای ستادی و روسای ادارات شهرستان های بندرعباس ، حاجی آباد ، قشم و هرمز در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه ، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی حاضرین در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش اظهار داشت: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات در سازمان بهزیستی به اقشار مختلف ، باید از ظرفیت و فرصت های موجود در جامعه در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی خدمات و فعالیتهای سازمان به ویژه برنامه ها و طرح های پیشگیرانه استفاده نماییم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برپایی میز خدمت در محلات و مناطق کم برخوردار و استفاده از ظرفیت فضاهای فیزیکی سایر نهادها و دستگاههای اجرایی به منظور خدمت رسانی به ساکنین محلات آسیب پذیر بویژه در مناطق اجرای طرح ۲۰۲۰ توضیحاتی ارائه نمود و گفت : باید اهداف برپایی میز خدمت را به سمت و سوی ارائه خدمات سازمان به ساکنین محلات کم برخوردار سوق دهیم تا جامعه هدف در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت فوری از ظرفیت های عام المنفعه و تخصصی سازمان در حوزه های مختلف بهره مند گردند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین اضافه کرد:  باید مسئولین ارشد دستگاههای اجرایی را با خدمات بهزیستی و مشکلات جامعه هدف همراه سازیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل جامعه هدف سازمان قرار گیرند و بتوانند با همراهی در جهت رفع مشکلات مددجویان تاثیر گذار باشند.

در ادامه این جلسه ۱۰ ساعته ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص موارد دستورکار جلسه ، تصمیماتی در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اتخاذ گردید.

کد خبر 80759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد