شهریار| اسکان افراد بی سرپناه و معتادین

محمد راحتلو مسئول پیشگیری بهزیستی شهریار گفت: مراکز گذری کاهش آسیب و مراکز سرپناه شبانه با نظارت بهزیستی در خدمت افراد بی خانمان، با هدف ایجاد فضا و فرصت برای تغییر و درمان مددجویان جامعه هدف ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول پیشگیری بهزیستی شهرستان شهریار طی بازدیدی که از مرکز شلتر شبانه ویژه مردان واقع در منطقه ویره با ظرفیت ۳٠ نفر انجام داد با تشریح خدمات مراکز کاهش آسیب و مراکز سرپناه شبانه گفت: خدمات کاهش آسیب بهزیستی شهرستان در واحدهای متنوعی به معتادان، افراد بی‌خانمان و همچنین افراد در معرض خطر ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: مراکز گذری (روزانه)، مراکز سرپناه شبانه(شلتر) و مراکز گذری، سرپناه شبانه، که ادغام خدمات مرکز گذری و شلتر به صورت شبانه روزی است به ارائه خدمات می پردازد.

راحتلو با توضیح خدمات دو مرکز شلتر که شامل: آموزش رفتار جنسی سالم، ارائه سوزن و سرنگ، غذا، پوشاک، استحمام، یک وعده غذای گرم، معرفی به مراکز ترک اعتیاد، شناسایی بیماران اچ آی وی، هپاتیت، زخم باز و... معرفی مددجویان به مراکز بهداشتی و شبکه بهداشت می باشد، افزود: ساعت کار شلتر از ده صبح تا هفت صبح است اما در فصل سرما به دلیل برودت هوا از ساعت چهار تا ده صبح افزایش فعالیت داریم.

کد خبر 80502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد