چهارمین کار گروه ویژه فرزند خواندگی برگزار شد

چهارمین کارگروه ویژه فرزندخواندگی در سال جدید با حضور محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران و امیر بهادر فاضلی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران، مدیران و معاونین امور اجتماعی شهرستانهای: تهران، شهرری، شمیرانات و رئیس ستاد پذیرش، کارشناس مسئول فرزند خواندگی استان، مدیران و مددکاران اجتماعی شیرخوارگاهها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری ضمن تاکید بر تسریع و تسهیل امور فرزند خواندگی بیان داشت: در راستای بازپیوند فرزندان به خانواده زیستی، اقوام و پس از آن فرزند خواندگی از طریق ایجاد ۵ تیم پایش مورد انتظار  است و در این کار از همراهی و ظرفیت های موسسات خیریه توانمند برای کیفیت بهتر و سرعت بیشتر استفاده شود.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با اشاره به موضوع سلب حضانت به عنوان یکی از چالش های پیش رو در فرزندخواندگی، عنوان کرد: در تلاش هستیم از طریق نشست هایی با کارشناسان حوزه قضایی مشکل را مرتفع و به نتیجه مطلوب برسیم.

چهارمین کار گروه ویژه فرزند خواندگی برگزار شد


 
نصیری در ادامه  اذعان داشت: از آنجا که اغلب متقاضیان فرزندخواندگی تقاضای داشتن فرزند زیر ۶ سال دارند، صدور مجوز تاسیس خانه های نگهداری فرزندان در رده سنی ۳ تا ۶ سال در استان تهران، در حال حاضر متوقف می شود و همچنین ایجاد و صدور مجوز تاسیس مراکز نگهداری فرزندان در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ در شهرستان های فاقد مرکز با سرعت بیشتری انجام شود.

چهارمین کار گروه ویژه فرزند خواندگی برگزار شد

قابل ذکر است، در پایان کار گروه، مدیر کل بهزیستی استان تهران به همراه معاون امور اجتماعی و کارشناس مسئول فرزند خواندگی بهزیستی استان در مجتمع دادگاه امور حسبی حاضر و با رئیس مجتمع قضایی، رئیس شعبه ۴۹ و سرپرست جدید دادسرای ناحیه ۲۵ به گفتگو پرداختند.

چهارمین کار گروه ویژه فرزند خواندگی برگزار شد

v

کد خبر 80489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد