۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فراخوان جذب نیروی شنوایی شناس

اداره کل بهزیستی استان قزوین بمنظور توسعه اجرای طرح غربالگری شنوایی برای کودکان ۳ تا ۵ سال در سطح استان قزوین ، اقدام به جذب نیروی شنوایی شناس می نماید.

باطلاع می‌رساند که اداره کل بهزیستی استان قزوین بمنظور توسعه اجرای طرح غربالگری شنوایی برای کودکان ۳ تا ۵ سال در سطح استان قزوین ، نیاز به همکاری غربالگرانی با تحصیلات شنوایی شناسی دارد لذا از افرادی که آمادگی همکاری با این طرح را دارند دعوت می‌شود درخواست خود را ظرف مدت سه روز از انتشار این آگهی به معاونت پیشگیری بهزیستی استان قزوین واقع در خ هلال احمر ، اداره کل بهزیستی تحویل دهند.

۱-همکاری در شهرستانهای قزوین ، تاکستان ، آوج ، آبیک ، البرز ، بویین زهرا بنا به نیاز هر شهرستان

۲-اجرای غربال و ارجاع برابر آیین نامه اجرایی سازمان بهزیستی کشور

۳-همکاری در کلیه مناطق شهری وروستایی و پایگاههای ثابت و سیار در طی سال

۴-همکاری با مراکزو موسسات طرف قرارداد با بهزیستی استان قزوین برای اجرا برابر برنامه

۵-شرکت در دوره آموزشی مرتبط در بهزیستی و اخذ گواهی

۶-انجام غربال با دستگاههای تامین شده از طرف بهزیستی

۷-با توجه به اینکه اجرا بطور پاره وقت می‌باشد طرف قرارداد تعهدی در قبال بیمه در طول مدت همکاری نداشته و اخذ تعرفه از کودکان نیز برابر آخرین تعرفه دولتی اعلام شده از وزارت بهداشت برای انجام ادیومتری و تمپانومتری است.

*متذکر می‌گردد که  بهزیستی انجام طرح را به مراکز تحت نظارت خود واگذار می‌نماید  و میبایست غربالگران برای کلیه مراحل اجرا و دریافت دستمزد و ... با مراکز منتخب هماهنگی کامل داشته وقرارداد امضا نمایند و پس از اعلام آمادگی امکان قطع همکاری نداشته و امکان تغییر برنامه‌ها (مگر در موارد استثنا و با هماهنگی قبلی ) وجود ندارد.

کد خبر 80157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد