صندوق کارآفرینی امید هم راستا در مسیر اشتغال زایی جامعه هدف سازمان بهزیستی

در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف سازمان سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با دوتن از معاونین ارشد بانک کار آفرینی امید استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای استفاده از تسهیلات خوداشتغالی و اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی صمیمانه با یاسر پرورش معاون صندوق کارآفرینی امید استان در زمینه استفاده از ظرفیت ها ی این مجموعه جهت توانمندسازی و خروج مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت دیدار و گفتگو کرد .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان با قدردانی از تعامل و همراهی موثر صندوق کارآفرینی امید در زمینه اعطای تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان سازمان اظهار داشت : فراهم نمودن زمینه اشتغال مددجویان یکی از ماموریت ها و رسالتهای مهم سازمان بهزیستی به شمار می رود و باید از ظرفیت و زیر ساختهای فراهم شده توسط بانک های عامل در این زمینه استفاده کرد .

جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : یکی از برنامه های ما در سال 1402 گسترش زمینه های تعامل و همکاری با پارک علم و فناوری و مراکز آموزش عالی به منظور معرفی طرح های اشتغال زایی است .

یاسر پرورش معاون بانک  صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری با بهزیستی در راستای توانمندسازی و  ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این سازمان ، تصریح کرد : امیدواریم در این مسیر بتوانیم گام های ارزشمند و تاثیر گذاری را برای جامعه هدف بهزیستی برداریم .

کد خبر 79866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد