۷۵۶ خانواده دارای فرزند چندقلو در هرمزگان از حمایت های بهزیستی بهره مند هستند

مدیرکل بهزیستی استان گفت: ۷۵۶ خانواده دارای فرزندچندقلو در هرمزگان از حمایت بهزیستی بهره مند بوده و مستمری دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت و روز جهانی چند قلویی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی ، صفورا دریاپیما سرپرست اداره بهزیستی بندرعباس و کارشناسان و مددکاران حوزه اجتماعی ، با حضور در منزل خانواده های دارای فرزند دو قلو و سه قلو از نزدیک با این خانواده ها گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان این دیدار از بهره مندی ۷۵۶ خانواده دارای فرزند چندقلو از حمایت های بهزیستی در هرمزگان خبر داد .

وی گفت : در راستای پیشبرد سیاست های افزایش جمعیت و کاهش مشکلات مالی والدین ، در حال حاضر ۷۱۱ خانواده دارای فرزند دوقلو و ۴۵ خانواده دارای فرزند سه قلو از حمایت های بهزیستی در استان بهره مند هستند .

وی اضافه کرد: همه خانواده‌هایی که فرزند سه‌قلو به بالا دارند فارغ از دهک بندی و خانواده‌هایی که دوقلو دارند براساس دهک درآمدی، تحت پوشش قرار می‌گیرند و ماهیانه از مستمری بهزیستی بهره‌مند ‌می‌شوند.

جهانشاهی تصریح کرد : این خانواده‌ها علاوه بر بهره‌مندی از مستمری ماهانه بهزیستی، از سایر خدمات این اداره کل شامل کمک‌های بلاعوض از جمله ودیعه مسکن و وام‌های کم‌بهره برای اشتغال نیز می‌توانند استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان یادآور شد: کمک های مالی بهزیستی به این خانوارها تا پایان ۶ سالگی ادامه دارد.

کد خبر 79835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد