دررسانه|ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های بهزیستی و کمیته امداد

همدان- استاندار همدان گفت: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومین برای خانواده‌های کم برخوردار و تحت پوشش سازمانهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در دستور کار قرارگاه گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت امام حسن مجتبی (ع) که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های ممتاز قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، نیروی انسانی جهادی و جوان و تجهیزات و امکانات پیشرفته است که کیفیت انجام پروژه‌ها را بالا برده و قیمت تمام شده را به پایین‌تر از حد معمول می‌رساند.

وی ادامه داد: امروز مشارکت در آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار که با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند، مورد توافق قرار گرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه مشارکت در لایروبی قنوات روستاها در دستور کار قرار گرفت که برای پیشرفت کشاورزی بسیار حائز اهمیت است؛ اظهار کرد: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومین برای خانواده‌های کم برخوردار و تحت پوشش سازمانهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در دستور کار قرارگاه گرفت.

قاسمی فرزاد یادآور شد: مشارکت در ایجاد هزار هکتار آبخیزداری با همکاری سازمان منابع طبیعی احداث مورد توافق قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشارکت در احداث و بهسازی جاده‌های روستایی استان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد. ؛ تصریح کرد: در مورد مشارکت در نوسازی ۴۲ کلاس درس در قالب ۱۲ مدرسه توافق شد که با رصد دوباره این تعداد بیشتر خواهد شد.

استاندار همدان افزود: مشارکت در احداث و نوسازی ۳۸ خانه بهداشت در روستاهای استان از دیگر توافقات صورت گرفته با قرارگاه است.

کد خبر 79803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد