لرستان| مهمترین یاور در زمینه ترک اعتیاد، خانواده است

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: در بحث اعتیاد، پیشگیری مقدم بر درمان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی صبح امروز در مراسم تجلیل از بهبود یافتگان و خانوده آنها که با حضور فرماندار خرم‌آباد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و رئیس شبکه بهداشت خرم‌آباد در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: افرادی که از رزم بزرگ اعتیاد سر افراز بیرون می آیند قطعا نقش خانواده در این امر بی تاثیر نبوده است.

وی با بیان اینکه خانواده ها ثابت کردند که مهم ترین خاستگاه بشر هستند، افزود: مهمترین مامن، خانواده است که نقش مهمی در این زمینه دارد.

مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه مهمترین یاور در زمینه ترک اعتیاد، خانواده است، خاطر نشان کرد:  در کنار فرد معتاد، بودنِ خانواده، باعث می شود فرد از این مبارزه سرافراز بیرون بیاید.

توکلی با بیان اینکه، بهزیستی سازمانی است که متولی کاهش آسیب های اجتماعی شناخته شده، افزود: ارائه آمار وقتی ارزش دارد که خروجی در جامعه داشته باشد لذا خوب و بد کار کردن ما در جامعه موثر است.

وی گفت: همکاران ما تلاششان را می کنند و آنچه در بضاعت ماست به کار می گیریم که در کنار سایر دستگاه های متولی مبارزه با مواد مخدر  به اهداف خود برسیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان  با بیان اینکه جز استان هایی هستیم که در خصوص شیوع اعتیاد جزو رتبه های متوسط کشور هستیم، خاطر نشان ساخت: متاسفانه سن اعتیاد در لرستان پایین آمده است.

توکلی اظهار داشت: تشکل های غیر دولتی مجدانه پیگیر هستند که در این زمینه مقابله های مربوطه را انجام دهند اما برای هر چه بهتر شدن نحوه مقابله، به همراهی بهبود یافتگان نیز نیازمندیم.

وی همچنین گفت: باید توجه جدی به کودکان داشته باشیم  و همه دقت لازم را به کار  بگیریم که دچار آسیب نشوند.

کد خبر 798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد