سیاهکل | برگزاری نشست تخصصی کمیته مناسب سازی معابرعمومی و شورای ساماندهی سالمندان در فرمانداری شهرستان سیاهکل

اولین جلسه تخصصی کمیته مناسب سازی اماکن عمومی و شورای ساماندهی سالمندان با حضور امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل ، ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل و سایر اعضای کمیته در محل فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ، ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل در این جلسه با  یادآوری ماده ۲ قانون جامع حمایت از معلولین از همه اعضا خواست که بیشتر از قبل به این مهم بپردازند  ودر صورت لزوم  اعتبار مورد نیاز جهت  تحقق این امر را در کمیته برنامه ریزی پیش بینی نمایند.

همچنین امین بابایی فرماندار شهرستان نیز با اشاره به اهمیت موضوع  خواستار تعیین زمانبندی جهت رفع نواقص مناسب سازی  ادارات و بانکها شد و مقرر گردید نتیجه ارزیابی شهید رجایی از ادارات عضو جلسه آینده  اعلام گردد.

در ادامه جلسه مباحثی در خصوص سالمندی جمعیت گیلان و لزوم توجه جدی به این مساله و وظیفه مندی هر دستگاه در خصوص کمک به ایجاد شهر دوستدار سالمند مطرح و مقرر گردید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرکز بهداشت سریعا مبادرت به تشکیل کمیته های تخصصی در زمینه امور سلامت و بیمه ای و امور رفاهی و فرهنگی نمایند.

کد خبر 79791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد