کرمانشاه / افزایش ۴۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره کمک هزینه معیشت و مستمری مددجویان این سازمان، اظهار کرد: مستمری جامعه مخاطب بهزیستی ۴۰ درصد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش یافت که بعد از تصویب هیأت دولت و اطلاع به سازمان بهزیستی اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس مازندران: علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان قاجارخیل ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بهزیستی بیش از ۱۶۰ ماموریت از جمله در حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری از آسیب اجتماعی، معلولیت و اساساً آنچه به‌عنوان خروجی فقر و آسیب در کشور مطرح است را در دستور کار دارد.

وی گفت: با توجه حوادث جاده‌ای ۳۰۰ هزار حوادث جرحی سالانه رخ می‌دهد و حدود ۶۰ هزار معلول را جمعیت سازمان بهزیستی اضافه می‌کند لازم است در این زمینه تدبیر شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار معلول ضایعه نخاعی و بسترگرا در کشور داریم، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا وضعیت نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

وی یادآور شد: در زمینه موضوع مناسب‌سازی و رسیدگی به مشکلات آسیب‌های اجتماعی نیز پیگیری‌هایی انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: کمک هزینه معیشت و مستمری مددجویان این سازمان، هر ساله با پیشنهاد دولت و تصویب در مجلس شورای اسلامی افزایش می‌یابد که امسال نیز مستمری جامعه مخاطب بهزیستی ۴۰ درصد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش یافت که بعد از تصویب هیأت دولت و اطلاع به سازمان بهزیستی اجرا خواهد شد. 
برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 79336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد