مجموعه برای بهتر زیستن آماده نمایش شد

مجموعه قصه های "برای بهتر زیستن" کاری از اداره کل بهزیستی استان تهران به نویسندگی و کارگردانی خسرو کریمی در ده قسمت تولید شده است و هم اکنون در حال پخش از شبکه پنج سیما میباشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ این مجموعه با هدف افزایش آگاهی مردم از خدمات اجتماعی این سازمان از جمله: اورژانس اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، حقوق افراد داری معلولیت، اشتغال و کارآفرینی جامعه هدف، خط ملی اعتیاد، کاهش آسیب، مناسب سازی، فرزندخواندگی، مشاوره و امور روانشناختی ساخته شده است.  
خسرو کریمی کارگردان فیلم تحسین شده چند خاکریز آنطرف تر که توانسته بود در ژانر دفاع مقدس نظر ها را به خود جلب کند در تازه ترین ساخته اش به سراغ سوژه های اجتماعی رفته است و میگوید: خاکریز خدمت همچنان پابرجاست لذا با توجه به دغدغه مندی و سفارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران مجموعه برای "بهتر زیستن" با هدف نمایش دستاوردهای اجتماعی ۴۴ ساله بهزیستی در پرتوی انقلاب اسلامی و همچنین ارتقا و تداوم ارائه خدمات در چهار دهه گذشته با محوریت ایران قوی ساخته شده است. خدمات نوینی که به راحتی قابل دسترس است و مبتنی بر استاندارد های جهانی به صورت رایگان به آحاد مردم وخاصِ جامعه هدف بهزیستی ارائه میشود.  
در این مجموعه بازیگرانی چون زهره حمیدی، مجید شهریاری، حسن اسدی، عباس محبوب، پانته آ کیقبادی ها، مهری آل آقا، هدایت الله سجادی، رضا شریف و لیلا عزیزی ایفای نقش میکنند.

کد خبر 79332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد