در رسانه  |  زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته مازندران فراهم‌ می‌شود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته استان از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم این بخش از اقشار آسیب پذیر را تحت پوشش حمایت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور عصر چهارشنبه در بازدید از کمپ معتادان ساری افزود : اینکه فردی به این میزان اراده برسد که برای ترک اعتیاد اقدام می کند اقدامی شایسته است که همراهی و کمک به افرادی که از این معضل خانمانسوز خارج می شوند می بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد : به همین منظور در تلاش هستیم تا زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته مازندران را فراهم کنیم.

استاندار مازندران گفت : برای این منظور به محض پاک شدن افراد از اعتیاد و اخذ تاییدیه ترک اعتیاد زمینه اشتغال را ایجاد خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: معتادانی که در کمپ های ترک اعتیاد حضور دارند با قبول سختی هایی که در این مسیر دارند به این مکان می آیند تا بیماری آنها درمان شود.

حسینی پور خطاب به معتادانی که در کمپ های ترک اعتیاد حضور دارند، گفت که با شکست دادن اعتیاد و بازگشت به زندگی عادی سعی کنید الگویی برای خانواده هایی که معتاد در خانه دارند، باشید.

وی عنوان کرد : حضور در کمپ های ترک اعتیاد فرصتی است که با وجود اینکه با سختی همراه است اما زمینه بازگشت به جامعه را فراهم می کند.

کد خبر 79304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد