اولین گردهمایی مدیر کل،معاونین  و روسای بهزیستی های سراسر استان فارس در سال ۱۴۰۲/بهزیستی جبهه ای برای خدمت صادقانه

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی فارس به ریاست مدیر کل و با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس ،دکتر انقیاد از مدیران کل اسبق بهزیستی فارس و روسای بهزیستی های شهرستان های سراسر استان برگزار شد. 


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
 دکتر احمد انقیاد از مدیران کل اسبق بهزیستی فارس ضمن حضور در این جلسه با بیان ارزش های معنوی و اخلاقی کار خالصانه در بهزیستی،خدمت به جامعه هدف بهزیستی را معامله با خدا عنوان کرد و گفت :باید در خصوص هزینه کرد صحیح بودجه ها حساس باشید و بهزیستی را همانند جبهه ای برای خدمت صادقانه در نظر بگیرید که باید با تمام قوا در آن حاضر شد و تلاش کرد ،ضمن این که دست هر مددجو را در دست خدا در نظر میگیرید با طبع لطیف و روی خوش ،گوش شنوای مشکلات ایشان باشید و برای رفع چالش ها بکوشید، دکتر انقیاد بر بهره مندی از ظرفیت خیرین در بهبود کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این نشست ضمن تقدیر از زحمات معاونین،روسای  شهرستان ها و همکاران در سراسر استان فارس گفت : بهزیستی سازمانی علمی،تخصصی و خدمت رسان است که لازم است با گسترش تعاملات بین بخشی، همدلی و هم اندیشی در جهت پیشبرد اهداف این اداره کل در سال جاری تلاش نماییم.
او در ادامه افزود:باید معاونین و مدیران همانند قبل نسبت به بروز کردن اطلاعات در حوزه های تخصصی و تکریم جامعه هدف اهتمام ورزیده و با تدبیر چالش های جامعه هدف را بررسی نموده و در خدمت رسانی به ایشان اهتمام ورزند.
مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت بهزیستی سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه های جامعه است و باید با برنامه ریزی صحیح و به موقع از ظهور و بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری نماییم و همچنین پیگیری روند توانمندسازی‌ جامعه هدف و ایجاد خودباوری در آنان را اولویت اصلی قرار دهیم و در این راستا باید تمام مولفه های توانمندسازی اعم از اجتماعی، روانی و اقتصادی را مورد توجه قرار دهیم.
گفتنی است در ادامه این نشست  اعضای شورای معاونین و روسای شهرستان ها به ارائه عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ و نقطه نظرات در جهت خدمت رسانی هدفمند  به جامعه هدف بهزیستی فارس و تشریح برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

انتها|فاطمه رضایی 

کد خبر 78378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد