حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت هفتة کار و کارگر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

((کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند.  امام خمینی (ره)   ))

برای ارج نهادن به قشر شریف و زحمت کش کارگران، پنجم الی یازدهم اردیبهشت ماه هرسال مصادف با روز "گرامیداشت کارگر" است و فرصت خوبی برای تصدیق و تجلیل از تلاش‌های جانفشانانه همه کارگرانی است که در راه آبادانی و ساختن سرزمین بزرگ مان همت گمارده و حتی جان خود را از دست داده‌اند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند. بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد،  پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی است و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت چرا که کار مایه حیات زندگی است. چشمه سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

اینجانب روز گرامیداشت کار و کارگر را به تمامی تلاشگران و کارگران عزیز در عرصه رشد و تولید، علی الخصوص تلاشگران و خدمت گزاران دلسوز و متعهد بهزیستی استان تبریک گفته وآرزومندم در سالی که رهبر فرزانه انقلاب با عنوان "رشد تولید و مهار تورم" نام گذاری کرده است، با همت و تلاشی مضاعف؛ گامی بلند در راستای رشد تولید و مهار تورم برداشته شود. همچنین از تمامی تلاش های این عزیزان قدردانی کرده و آرزوی سلامتی برای این قشر زحمت کش دارم.

                                                                                                                                   حامد رضایی

                                                                                                                           مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 78354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد